dattaa

schoool

Publicerad 2010-03-18 08:29:53 i Allmänt,

idag har vi först nationella, sen idrott nere i badhusparken. Ska jag berätta en hemlis? de skiter ja i.

Det är så mycket annat nyttigt som behövs göras för min del så jag tror faktiskt jag tar och stannar i skolan för att plugga i stället. sen tar jag en sväng på gymet efter skolan! Var så duktig att jag var dit igåpr mer och hade lite yoga. Och gissa vem som hade den.. ehum.. "bästa" balansen? hm jo jag! Jag gör ju mitt bästa men när jag ser att varenda en lyckas stå på det ena benet och raklång ut med det andra, ramlar jag bara ihop. gång på gång. Jag kunde inte göra annat än skratta, men ändå. Jag älskar yoga. Och jag ar ju blivit bättre på många saker som har med mucklerna att gö :)

om två minuter börjar min lektion så jag antaar att jag borde gå dit.. men jag orkar inte. Och dessutom är handledning boooooriiiing..

aja hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela