dattaa

snart hem igen..

Publicerad 2010-03-19 08:38:14 i Allmänt,

ska bara ha arl först. låter det skoj? näe.. det är det inte heller... Men det var ju sååå viktigt att man skulle gå på lektionerna som va så man måste ju. Sen efteråt blir det fett mycket plugg igen och sen dra hem! :) hem hem hem, till alla ! :D


förövrigt ska så ska jag och felicia se på the shining i helgen också. Jag satt och läste lite ur boken för henne igår, så hon ville se den. Det var ju kul att hon tyckte de, för jag tyckte boken var aaaaweeesooooommw!

Felicia kom och sov hos mig igår så jag slapp vara rädd sista natten i lägenheten att någon ska komma och dra mig ur sängen haha..:P jag är en riktig fegis!!

skulle vilja skriva mer men har inte tid så de får räcka med


DET ÄR VÅR OCH NÄSTA VECKA FYLLER JAG ÅR OCH ALLT ÄR BARA AWESOME !!!

HEJSVEJS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela