dattaa

stockholm

Publicerad 2010-03-05 21:55:05 i Allmänt,

förra helgen blev det en trip till stockholm, bodde hos tessans kompis Ina och hennes  familj där jag fick träffa en av de sötaste ungarna jag någonsin mött! Arvin hette han och för en gångs skull kom jag överrens med ett barn, de brukar inte gilla mig direkt . haha :/

men det var jätteskoj och pengarna försvann på härliga kläder och annat skit.
Ikväll är jag hos mårten och bara tar det lugnt och ser på solsidan, bästa svenska jag sett tror jag. I morgon blir det avataaaar :D

kanske går hem snart om det blir så, får se helt enkelt, mårten vill att jag ska stanna men det beror helt på!










mårten har tagit bilderna

Kommentarer

Postat av: Bullen

Publicerad 2010-03-06 03:01:50

Hur faan kan man ha en Gbg tröja på sig när man är på Gröna Jägaren:) Men din kille är ju inte direkt som alla andra.

Postat av: Mårre

Publicerad 2010-03-07 13:14:36

Vad säger du bullen!! Inte som alla andra:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela