dattaa

tips

Publicerad 2010-03-19 12:29:00 i Allmänt,

tips och tips.. de är mer låtar som berör MIG. Jag älskar dem, de är så fina. (Det finns flera versioner av dessa låtar men dessa tycker jag är klart bäst!)

Nothing compares to you - Anna bergendahl (studio version)

We are the world Haiti.


Så nu knarkar jag dem hela tiden. Underbart.
Jag bestämde mig för att ta sena bussen hem idag, då åker ju polarna också så ajg får lite sällskap. Sen ska jag hem till far och bo där över helgen, känns som det var superlängesen, så nu längtar jag.



hittade bild på mig och två av systrarna på morsans face. De är så jävla söta :)

fick inte tag på bild på tredje systern, men hon är minst lika söt. Det som är så underbart för mina parents är att Liv har sin systers humör, och även så Alice. Så när jag växt upp är det inte över för dem ;)

herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela