dattaa

ångest

Publicerad 2010-05-12 08:45:36 i Allmänt,

ångest

ångest





ångest

....


varför? I donno..

emelie, sluta läs!
du får läsa när jag lagt ut inlägget!
EMELIE!

Tack. Nu slutade hon.




det var väldigt mörkt, och vattnet var svinkallt. Den blänkte långt där framme,
måste nå den!
Lyckades simma fram,
vred på den
det blev soligt och vattnet blev endast svalt.
Nu behövde jag inte oroa mig mer,
"I will survive"
Staden var otäck, människorna var efter..
but they liked it... (!!!)
Snabbt, bort därifrån, innan du är fast!
Nej, en lång korridor, ser ara dörrarna.. och nummer åtta
därborta
måste in, vill inte vara kvar
men där inne satt du med dom som kladdade på dig med äckliga händer
så jag stängde dörren
och gick.
Hittade en dörr i slutet
öppnar den.
Där var du och irriterade mig.
"leave me alone ffs"
you refused..
Jag ville slå dig. Ingen nytta..
En stor plan närmade sig, gick över den.
Endast mörker, det var den tid
vi såg det närma sig. Åh nej.
Men ack
jag vaknar.


min dröm var som sagt.. obehaglig på ett konstigt vis..

nu har jag musik.
ska boka körtid.
plugga.
blabla.

"don't be a little bitch with your shit-chat just show me your dick"
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela