dattaa

godmorgon

Publicerad 2010-05-25 08:35:34 i Allmänt,

godmorgon alla glada!  :D

hur är det?
nu är jag på skolan. Ska träna på candyman om en stund med tjejerna, så det sitter tills på torsdag. Usch, tänk om de blir ett sånt nummer när folk skrattar, och när man frågar dem vad de tyckte, så sträcker de på sig och målar på ett leende som säger, "you did just fiiiine". Well I sure hope its gonna end up great!

och hur sämst är inte jag?
på skala ett till tio, 12 :P
När jag sitter på bussen påäg till stan från hogdal, upptäcker jag att min lägenhetsnyckel inte är med mig. Jag fick ringa emelie i akut och fråga om sovplats, haha.
Men det löste sig iaf, för mammas kopis hade min extranyckel coh hon bodde ju i torvalla, så jag fick komma hem till sex and the city!

så nu bjuder jag på en snygg bild som togs innan krogen, bara för att den kvällen var kung!




















se ya'll later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela