dattaa

happiness :)

Publicerad 2010-05-12 22:29:30 i Allmänt,

ah
så äre

jag är lycklig. Tack vare alla runt om mig !

Seriöst, vad hade mna gjort utan vänner, familj och Mårten?
Jag känner nog för mårten på samma sätt som Bella gör för Edward; jag skulle nog kunna bli en vampyr om det kom som krav (typ) .  :)

Och sen börjar sommaren närma sig nu också, helt underbart ju :D det tycker ni alla, sådetså. Och i morgon börjar jag jobba, ska sätta plant i sommar med Sarah och Stepha men i morgon blir det nog bara att lyfta ut all planten skulle jag tro.
Detta sommaren ska jag se till att bli den bästa ever !
Den måste klå 08, !
sommaren 08 är lätt den bästa hittilts! Med Brighton och allt. Lärde känna ett dussin nya människor som var underbara hela bunten, och jag är glad att jag träffat dem. Sen var det tillochmed kul att vara hemma i byn på den tidn, var så mkt roligt folk man umgicks med då.

nu ska jag sova
upp tidigt i morgon
usch
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela