dattaa

hej

Publicerad 2010-05-30 16:45:40 i Allmänt,

det går inget bra alls med pluggandet
kommer ju fan ingenstans..
men vet ni vad?
nu skiter jag i vad hon säger om mitt arbete!

jag har fan laagt ner 100 procent i alla mina arbeten men det har inte dugit så nej, jag ska bara svara på de jävla frågorna så jag får dem gjorda !

det hugger i hjärtat att bara göra så
jag är ju perfektionist gällande skoarbeten..
åh fan..

nu ska jag plåga migsjälv!

har ju fått veta tre betyg iallafall,

mvg i engelska om jag gör en viss uppgift
  • mvg i svenska
  • g i arl (vad är det ens för kurs?!)
  • mvg i engelska (om jag gör den sista uppgiften bra)
det är ju bra, eller hur ? vi får sen hur historian går nu.. hahhaheheheh....

fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela