dattaa

I'm alivvvee

Publicerad 2010-05-11 08:57:22 i Allmänt,

har inte så mycket tid för bloggen, det är som ett lagbrott att jag ens är in nu faktiskt! Men vill ju att ni ska veta att jag lever iaf!

Jag har fyra veckor kvar nu i skolan, fyra veckor på mig att göra bra ifrån mig, och igår fick jag 4 nya uppgifter som ska vara klara inom en snar framtid.. usch, tror fan detta kommer att gå illa för mig !

Dessutom har jag valt kurser till trean nu, men jag blev så jäävla sur därför att man måste välja ett visst antal poäng och då var jag tvungen att ta en 100 p kurs som jag inte ens vill läsa! Helvete, jag som trodde att tredje året skulle li roligt medn icke sa nicke! HAr ju projektarbetet också och fyra andra 100 p kurser. Det kommer bli värre än tvåan har man sett nu. Roligt.. Man får tänka att det är sista året; och då jävlar!

Sen har jag bestämt mig för att i sluutet av detta sommarlov ska jag faaan köra upp! Jag har blivit duktig nu på körningen, men det går aldrig bra när jag kör med tessan, hon säger "gör si!" och jag hör, men jag blir stressad och tänker, "hur fan då?!" kör jag med läraren är det lugnare, det går superbra där av någon anledning varje gång!

MEn som sagt, satsar på körkort i slutet av sommaren då? Kanon..

nu måste jag dra mig tillbaka till verkligheten, hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela