dattaa

jo

Publicerad 2010-05-19 12:22:17 i Allmänt,

jag får så bra självförtroende när jag kör med min körlärare; han berömer mig så mycket ! :)
och jag måste säga; det går inponerande bra alltså!

och sedan, jag har fått veta att jag kan lägga mer tid i historian nu (som är mycket stressam men jag har gjort upp ett schema så jag sitter varje kväll till klockan nio) därför att på svenska har jag ett nästan klart MVG. I SVENSKA B! Sjuuukt kul alltså :D  att ajg har lyckats.. är så glad :)

men som de känns, är det den ändå kursen det går bra i för mig haha! Får se hur de blir med historian, har ju tagit på mig massa extra uppgifter för att få högre betyg nu, mitt eget fel liksom. Men jag vill komma in på en bra skola senare (inte för att själva betygen spelar roll men ändå..) och få ett bra jobb!

Nu måste jag plugga alltså, är helt slut men jag måste.. SUCK.

love ya

P.S
snart kommer min flicka hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela