dattaa

morgon

Publicerad 2010-05-26 08:36:15 i Allmänt,

på skolan igen nu då
men denna gång är jag less
nästa vecka ska ALLT vara färdigt
suck :(
jag måste jobba stenhårt nu!
Idag ska jag sitta från halv ett till 4 - halv fem har jag bestämt mig för, sen ska jag och Hanna hem t mig och träna på stämmorna till Candyman, måste ju sitta så det låter okej liksom !

Ser riktigt fram emot i morgon nu, det ska bli skoj ! Får äntligen stå på scenen och sjunga en egen låt, har inte sjungt solo på ett bra tag nu känns det som.. mars ?

sen blir det STC i morgon , JAAA :D fan vad jag längtar, har knarkat serien nu så jag ska komma in i det lättare nu när Aidan kommer tillbaka. (Aidan, Aiden?!)

Prison Break får vänta.. min älskade serie.. ♥

peace :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela