dattaa

nyvaken

Publicerad 2010-05-22 09:59:29 i Allmänt,

är jättetrött, önskar jag fick sova mer
för det dumma vädret har bestämt sig för regn idah!
det förstörde ju alla mina planer! :/

Men i helgen ska jag bara ta det lugnt har jag bestämt mig för, för de kommande helgerna lär jag inte hinna med mycket av det.

Nästa vecka ska bli jätteskoj! Sex and the city 2 med hanna, amanda och cassandra, fest hos hillevi, födelsedagskalas för Celine, sukin emelies söta dotter och eurovision! :) Jag bryr  mig inte så mycket om det, tycker de är rätt tråkigt ändå; det går ju bara dåligt för sverige varje år! JAg blev jätteglad när anna vann, men jag börjar fundera nu, kommer hon passa in i den stora? verkligen? låten alltså? njaa...

showen i badhusparken var iallafall riktigt lyckad! det var UNDERBART väder och det var kul att stå på scenen igen (jag var inte så nöjd med min prestation.. ) sen var LT där och tog kort, självklart tog de en bild när jag ser helt ... flumm? ut. ! Haha ser ut som om jag sover på scenen ungefär.




bild från julshowen men ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela