dattaa

plugg

Publicerad 2010-05-30 12:38:46 i Allmänt,

jag ska bara plugga idag
nice?

jag har hittat alla mina bilder som sades skulle försvinna när datorn las in på lagning.
så jag bjuder på några, bara för att jag inte hinner blogga om mitt intressanta liv :)



jag och världens gulligaste tjej



jag i götet



jag, emmis och Ewe, nyår -08.



'





jag var visst med på alla bilderna.. hehe.. men jag har ego, okej? och dessutom, de flesta på mina vänner är bäst , när jag är med ;) haha...

nejdå
plugg nu

skicka gärna ett mess eller två, jag har tid med det ! :)

pöss

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2010-05-30 13:01:41

vilken snygg bild på mig :P

Postat av: felicia

Publicerad 2010-05-30 14:22:11

sv: nej det är upp till oss båda <3 men vi ska ju ses på tisdag, vilken framgång :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela