dattaa

puss

Publicerad 2010-05-29 17:16:34 i Allmänt,

le
det ser bättre ut då



(stocketitt, jag och Hanna på bilden)

har ju inga bilder på telefonen.. cp :s

Btw, Jag och Felicia Zetterberg har blivit främlingar, vet inte vad som hände riktigt ! :s
Nej men de blir ju så.. En av mina allra bästa har sluppit mig, hm, hur lyckades hon smita? Jag saknar henne, men det gör jag med många och det har ju inte blivit bättre av det direkt. Så jag får ta det som det är,


jag saknar det som varit, men jag älskar också det som är

ska sluta med detta nu , ska springa iväg och köpa pizza innan det blir film med Hanna !

Hejdå

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-29 19:58:49

sluta vara en främling! jag saknar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela