dattaa

sjunger

Publicerad 2010-05-20 16:24:28 i Allmänt,

sitter på skolan nu och ska strax käka, får ju middag här idag ;)

varför? har konsert i badhusparken, klockan sju, kom och kolla! :)
Ska bara vara med i en låt, vet inte varför men jag har väl inte orkat anmäla mig till mer, och det räcker gott och väl så som jag tar i i låten jag sjunger med Hanna och Amanda. De andra sa att det lät bra; själv tycker jag att det blev för mycket nathalie av det! Jag kan som sagt ta i när jag sjunger. Vi sjunger ju Free your mind, det är nice, och det är en kul låt också!

Vi har haft lite problem med stämmorna så nu ahr vi fått ändra dem i sista minuten haha :) bättre sent än aldrig ju!

och idag skickade jag in första utkastet på historian, så nu kan jag fokusera på annat ialla fall
jag har
 
        *Min historia
        *1800 talet
        *Fördjupningsuppgift KuHi
        *Svenska uppgift (men har som sagt ett säkrat betyg där redan så)

dessa har jag kvar!

I can do it

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela