dattaa

Avatar :(:(

Publicerad 2010-11-01 19:53:58 i Allmänt,

Ja, min plan var att kika på Tha Last Airbender ikväll, var så sjukt pepp på det ! men så får jag inte tag på filmen, denn som lånat den lämnade inte tillbaka den och jag är för tjurig att gå hem t honom och hämta den, bägrar :o antar att jag faktiskt får skylla mig själv då, för mårten vill inte göra det åt mig heller.. Suck !

Men i morgon ska jag träffa Mario så förhoppningsvis vill han se den med mig om inte Mårten vill och då kanske filmen är hemma igen, lets just hope so okey?

Så det blir att kika på Top model klockan åtta med morsan, nu sitter jag och tjattrar med Mårten och Dennis, eller, de pratar på och jag lyssnar.



Det ser verkligen ut på denna bild som om mårten är arg när han pussar mig, som om han vill bita mig eller något annat styggt ! :( But we all know thats not the case !

Nu ordbajsar jag bara för att jag har så tråkigt dessa fem minuter. Det finns så mycket jag skulle kunna göra men... är alldeles för lat :o

En vacker dikt,

Jag trodde jag visste
yes
I thought I knew
Men,
but you turned on me
ja
så gjorde du
din pig

Vackert, kom på den nu, jag är så duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela