dattaa

betala för fylla eller betala för skoj?

Publicerad 2010-11-11 14:17:56 i Allmänt,

Nu har jag endast ett stycke kvar att skriva på engsla uppgiften sen har jag den ur världen :D bara så ni vet... att jag faktiskt jobbar när jag säger att jag ska de ;)

nu är de ju BARA två timmar kvar t kören men på grund av min förkylning så kan jag ej sjunga, så jag vet inte hur det blir.

Men de går sååå segt nu känns det som .. med engelskan, vill ju inte jobba om jag inte kan göra de tillräckligt bra. Jag är så dåklig och slö i år, ligger på g i två ämnen, G som är så dåligt för att vara jag, i två ämnen !!!


Och i morgon är det sista betalardagen om man ska med på kryssningen.. fan kan man inte vara rik ?! Velar som fan nu allihopa, har lyckats skrapa ihop 800 så det rcker ju iallafall, men då är de ju slut på allt annat sen. Har juu planerat in den där långhelgen i göteborg då vi ska köra ner och överraska Stepha också, och de lär ju kosta en del med bensin och allt annat. Och pengarna jag har räcker inte till buss ned, och en av oss som ska vara i hytten kanske hoppar av ... ååååh, jag som vill åka ! Men, kanske man kan tigga med någon som ska iväg nästa år? ;) så kan jag snylta med mig på det sättet haha.

Så det är ett jobbigt beslut, vi får se hur de blir ! Amanda har ju rätt i att det är nu det svider med pengarna, men jag som tar körkort nu, behöver ju så mycket jag kan t det så ag blir fääärdig någon gång !!

vi får se, ni kan väl säga vad jag ska göra? help liksom..

här ska ni få se en jättebeeebis...










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela