dattaa

byt mage med mig

Publicerad 2010-11-23 18:31:55 i Allmänt,

min mage blir visst inte bra, bara bättre, men jag vill må braa? att matlusten är borta är ju kanon , nej, inte alls.

Men vet ni vad, jag fick en roll i musikalen vi ska ha, Sound of music :D och jag är såååå nöjd hihi :D Jag fick rollen som Liezl, den äldsta av de sju barnen. Jag sökte tillochmed till den rollen, känns jätte jättebra! Och grattis till Hanna som fick huvudrollen som MAria, hon förtjänade den mest av alla :D för hon är så bra ! Det ironiska är att Liezl i musikalen har en hemslig romans med en kille som heter Rolf, och gissa vem som fick den rollen? Tåqvist, haha ! Men jag tycker det är skönt, för då får jag spela mot de som jag känner mig så bekväm med !

Maria och Liezl står varandra nära också, så det passarn ju perfekt mellan mig och Hanna. JA, jag kan inte säga annat än att jag är glad att allt gick bra. Det var dock några besvikna miner och de är alltid tråkigt.. Men de kommer göra sina roller bäst !

och nu berättar hon en till sak för mig som hände idag, Hanna is on fire people :o :D Är glad för din skull !




:D:D

Kommentarer

Postat av: Superhanna

Publicerad 2010-11-23 22:16:32

Som vanligt visar du upp min allra finaste sida :D Haha men det bjuder jag på ;) Jag är så glad för din skull med, Vi är one fire ! :D <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela