dattaa

det är dags för fredagsmyyss

Publicerad 2010-11-26 16:44:44 i Allmänt,

tänkte det kanske var dags för mig att uppdatera bloggen om jag gnäller på andra att göra det? ;) haha.
Ikväll blir det iallafall så, fredagsmys ! Idol och gotta , och mys helt enkelt :) Sen ska jag också bestämma mig för om jag ska ge upp Greys anatomy tittandet (har kommit till säsong tre nu) och börja på Lost, eller skita i lost och fortsätta? haha vilka jävla problem alltså... Men är ju jävligt sugen på Lost, kanske blir båda? Jag som ser på Glee och Gossip Girl och Heroes också,
hjälp, har inte jag något liv? :o

Jo, det har jag faktiskt. Men jag visar det inte på bloggen, det är ju tråkigt eller hur? haha.
Men tänkte bara säga det, denna december månad kommer bli så jävvla kung, har varenda helg planerad nu och klar, och de jag ser mest fram emot är ju såklart nyårsafton :D Hoppa Stepha hade tänkt å joina, saknar verkligen den tjejen, miiin Askel :( ♥
:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela