dattaa

dont wanna be seen as just anybody

Publicerad 2010-11-23 11:50:43 i Allmänt,

♥♥♥Nu sätter vi på det bästa och vackraste plagget för dagen av dem alla; leendet.

Jag är tacksam för allt jag har
Jag är tacksam för verkligen allt och alla ! Vad hade jag gjort utan mamma, pappa, mina vänner, Mårten och mina familjer? Jag måste lära mig att uppskatta varenda eviga dag jag har med dem! Nu har jag inte Fritz här längre, och jag saknar honom mer än v'ntat. Jag fick aldrig säga hejdå, jag trodde vetrkligen att vi skulle ses igen.. Hur vet han att jag älskar honom så att det gör ont? Jag hoppas han vet..

Och idag får vi veta rollerna till musikalen, och vet ni vad? jag bryr mig inte längre, jag, vill ha en liten roll så att jag inte behöver göra bort mig, så att jag inte behöver engagera mig så mycket därför att just nu,. finns det inte plats i mitt liv. Och det kommer bli skitkul det också, det vet jag !! ( :) )


varför har jag så ont i magen?



♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-11-23 12:24:41

Det fixar sig alltid tillslut, lita på mig. Vet att det kanske inte är sån stor tröst men du kommer ALLTID att ha mig! <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela