dattaa

Du sa banaaaan!

Publicerad 2010-11-20 00:29:02 i Allmänt,

Är nu hemma efter en riktigt trevlig kväll om jag får säga det själv ! :) Först träffade jag upp Kristina och gick för en sallad innan vi mötte upp Evelina på stan ! Vi tre drog oss sedan vidare till bion där vi mötte upp Amanda, Gabbe och Martina, sen blev det Harry potter för heeela slanten :D Filmen var aaawesooome (japp mårten, du hörde rätt) ,

MEn min mage tar typ kol på mig, får inte i mig någonting för då känns det bara ännu ondare tillochmed :( men jag har lovat hanna och mamma nu att om det itne blir bättre ska jag kolla upp det, för det har blivit värre nu, på sätt ni inte vill veta ;)

Efter bion följde jag med Gabbe, Amanda och Martina på The Greek, och det var mycket trevligare och roligare än väntat ! ;) jaa, om ni varit där hade ni förstått, jag menar, hur kul kan man ha med en banan och en apelsin egentligen? jaa, mycket roligt ;)


Har inga bilder, så, nu blir det att ta det lugnt för magens skull

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela