dattaa

Härlig morgon :D

Publicerad 2010-11-03 09:46:14 i Allmänt,

Jag är på toppen humör, idag återvänder jag till Östersund ! :) Klockan ett anländer jag och halv sex blir det Hannas place med massa film och härligt sällskap ! Mario följer med till stan och ska träffa brud, så jag dumpar honom med henne och sen då? Hm, kanske jag ska shoppa bort lite slantar, som jag själv sparat ihop? eller, är de onödigt? Svårt de där :o Är ju så sugen på kläder...

Igår fick Jag och Mario för oss att vi skulle baka kladdkaka, fast med vit choklad, haha, det blev ju som de blev men Mårten ansåg att den var godare än vanlig kladdkaka så man får väl tro på det då. Efter det blev det The last Airbender, finally ! :D Och ja, det var en äkta Datta film de där,, loved it. Sjukt cool gjord var den också !
Nu har jag en sån där underbar morgon när jag pumpar bra musik på spotify på teven och sjunger medan jag fixar mig inför dagen, ja, Dattaa is back people ! ;)

Blir nog ingen bild idag, lägger oftast in bara för att inlägget ska se lite mer intressant ut men nu örsk jag inte.
Okej , en bild då.
Gaaaaaaaammal party bild !
är sååå party sugen så de är inte klokt :o

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-11-04 22:11:27

aaaaah uppdatera!! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela