dattaa

hjälp....

Publicerad 2010-11-17 13:10:51 i Allmänt,

hur jävla mätt kna en människa bli? :o jag trooor jag har svaret *räcker upp min hand*. Det känns som ag kna lägga mig på golvet och dö av mätthet och stressen framför allt. Det är så sjuuuukt mycket som jag har runt i skallen nu...

för att nämna några :

teorin på körskolan
svenska C uppgifterna för att nå de högsta betygen
Människan So. och Kul. uppgifterna

och sen är de mer också men de är inte värd min blogg-tid :)

Idag hade vi spelning på parkskolan , snart ska vi iväg och ställa oss på kärnan också, kan bli niice. Men jag är så utmattad och trött så jag fan, kommer inte orka stå tror jag :o

Men man får tänka såhär: kämpa så in i heeelvete dessa fyra veckor och sen är det juuuul :D är så himla pepp på julen nu, känner jul känslan redan och det är underbart !




time to sing.

Kommentarer

Postat av: Mårten

Publicerad 2010-11-17 13:42:48

Gillar den bilden!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela