dattaa

jag klarar mig själv, jag är ju Pippi

Publicerad 2010-11-11 22:58:01 i Allmänt,

Jag blev kallad för Pippi idag, de är väl gulligt, eller?

Nåväl, idag lagade jag köttfärs, och de blev gott denna gång :D har aldrig i mitt liv lyckats göra god innan men nu gövlar fick jag till det. ja, med mammas hjälp över telefonen såklart... fast hno tipsade bara om ingridienser så till mitt försvar så gjorde jag ju typ allt själv ändå ! :)

Och jag har blivit klar med cultural studies som jag har kämpat med så, satt i flera timmar på skolan, klockan fem åkte jag hem ;)

Idag somnade jag klockan åtta på soffan igen, fyfan jag ångrar mig varje gång för nu kommer jag inte kunna somna på hutr länge som helst :o egentligen spelar det ingen roll då jag har ledigt i morgn, men jag planerar att plugga ändå, för man är väl bäst? :)

hittade några sköna bilder på mig och superstjärnan som jag ska spendera hela helgen med ;D kommer bli så jävla gryyyymt






och en massa annat skoj ;)
fotograf är hanna

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-11-12 11:55:06

Haha jag älskar hur du alltid visar upp mitt snyggaste jag! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela