dattaa

let it snow let it snow... oh no

Publicerad 2010-11-11 11:44:33 i Allmänt,

Nanananananana....

jag sjunger i mitt huve :p haha.

Sitter nu och pluggar, tar en fem minuters paus och skriver ett inlägg här istället ! :) Har nyss spelat kort med hanna, det går ju som de går när båda är tävlingsinriktade... hmm, men alla vet ju vem den skickliga av oss två är så. ;)

Mår som sagt bättre idag, gick upp och valde att gå på skolan, så får jag massa saker gjorda, känns mycket bättre då !

 det var väl allt från mej



hejdå .uckers! ;)

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-11-11 12:55:03

Vad bra att du oxå vet att jag är den skickligaste! ;D

Postat av: Mårten

Publicerad 2010-11-11 17:29:02

mmmm:) Vilken puma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela