dattaa

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting.....

Publicerad 2010-11-08 10:43:39 i Allmänt,

Körde bil hit till stan i morse från rätan ! De gick bra, finns inte så mycket mer att säga om det.

Jag hatar de här tangentbordet, måste trycka ner knapparna för kung och fosterland !!!


Iallafall, idag ska jag träna inför audition som vi har i morgon inför musikalen. Nervösss!
Och dessutom så har jag halkkörning i morgon så de är jag ännu mer nervös över! :( Min tisdag kommer ju bli spännande !

Jag känner mig verkligen nyvaket, slarvig toffs på huvudet,. knappt något smink, myskläder... har aldrig visat mig offentligt i mina myskläder :o

Jag säger såhär om min dag i morgon :



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela