dattaa

of how it used to be,

Publicerad 2010-11-17 17:13:34 i Allmänt,

jag har hittat en låt som jag och min gamla klasskompis Jenny knarkade som fan för några år sedan, väcker verkligen minnen ! :)
det känns ibland som om jag vuxit upp för fort, jag vill ockå vara kvar i det där när man var 14-16, vissa stunder under den tiden var ju bra jävla underbar !

låten är underbar :')

det gick bra på spelningarna idag iallfall, eller ja, för de andra då, hörde ju inte mig själv men det kändes ok !

jag ahr också fått med min lilla stjärna Hanna på att göra en duett med mig på julkonserten, kommer bli jättefint tror jag om vi hittar en fin låt med fina stämmor, eller vad tror ni?

Och nu mina kära vänner ska jag göra såhär; jag tänker hålla käften om hur de går med körkortet, inte ett pip ska jag säga ! Jag kommer inte säga något förrän jag klarat uppkörningen, så, nu får ni hålla er nyfikna helt enkelt ;) inte ens morsan och farsan får veta hur det går, för , jag känner att då stressar jag inte. Smart jag är :)

Förlåt om jag är konstig på skolan och så Hanna, är inte meningen ! men som sagt är det så mycket som går i mitt huvud nu samtidigt som jag har pms, så jag är inte en bra kombination just nu... hoppas du förstår :(

Kommentarer

Postat av: Stjärnan Hanna

Publicerad 2010-11-17 21:57:15

Jag förstår Nathalie, och jag vet! Klart jag har märt att du inte är som du brukar men det vill jag inte kräva av dig att du ska vara när du faktiskt inte känner dig som du brukar. Jag hoppas det blir bättre, för din egen skull, oroa dig inte för mig att jag ska ta illa vid mig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela