dattaa

send it on

Publicerad 2010-11-29 18:52:34 i Allmänt,

Det tog mig en gång och nu är jag helt käär i låten, kan inte låta bli att lyssna på den over and oover again... haha :p

Ja , i helgen har jag varit med Mårten och tagit det lugnt, I söndags var det tipsrunda med Jennifer, Emilia, Evelina och Felicia, det var trevligt, men kallt så in åt helvete, borde vara förbjudet !!

Nu sitter jag här och tar de lugnt, känner att de behövs faktiskt. Och skönt är det ! Jag har så mkt jag vill göra men kan inte välja så blir väl ingenting... Skulle ha börjat skriva på min låt, men jag har ingen inspiation? nej men i morgon ska jag börja, jag ser fram emot det ! :) så nu ska jag sitta och vänta på halv åtta hos mig med Sims i knät, har inte spelat på några månader nu så jag ska se om jag tycker det är lika kul fortfarande? ;) antagligen !!

Gjorde iallafall färdigt psykologin idag, härligt va? ;)

Blegv en runda på stan med Hanna också, hittade en sååååå underbar outfit, jag såg ut som en gudinna i den ;) haha nej men ärligt, är kåt i den, måste måste måste måsteee haaaaa !



coolingarna eller hur? ;)



Mårre o Dattaa :)

Nu ska jag spela en halvtimme, kung !

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-11-29 19:18:51

Vi är så coola! Köp kläderna ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela