dattaa

sjukling

Publicerad 2010-11-10 14:37:48 i Allmänt,

det är inte så kul att vara sjuk som man tror
man tänker att det blir skänt att ta det lugnt framför teven och slappna av, men jag kan inte göra det när jag tänker på allt som jag bör göra :s men jag förtjänar de, faktiskt, så hårt som jag brukar jobba !

Men långtråkigt har jag, tillbringar min dag framför vänner och greys.

Utanför är det snöstorm, vet inte vad jag ska tycka om det. Det är så typiskt, det har inte varit snö alls där hemma, och de har varit sååå jävla slönt ! Åsså i helgen när jag tar med mig superstjärnan t hogdal så äre snö därr, såklart. Men det positiva är att man då har en större anledning till att vara inne moahaha ;)

Jag ser att jag har väldigt bra svenska i detta inlägg, jag skyller på att jag är svag i fingrarna ;)

Jag hade lagt upp bilder om jag kände att det var värt tiden, mitt internet är segare än jag varit med om. Tog tio min att komma in hit !!!!

Puss alla glada :)

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-11-10 15:27:56

"Superstjärnan", i like what you're saying! ;)

Jag tycker bara att det är mysigt med en massa snö där :D

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-11-10 16:31:03

Haha ja visst är den :D jag tkr båda är så fina! <3

Postat av: Mårten

Publicerad 2010-11-10 19:56:16

Det ska bli sköj att ni kommer!! Saknar dig älsklingen min! Hoppas att vi är friska och pigga till helgen! Puss:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela