dattaa

uppdatering? hmm.. studentmössan? oohja

Publicerad 2010-11-22 17:42:38 i Allmänt,

Idag blev det besök från ABC gruppen, student kit köpt ! :D Jag känner mig snål, men, det är ju Jag och Hanna, vi är ekonomiska vi, inte snåla ;) Det blev mössan och ett champange glas, inget mer. Jag ska inte ljuga, känner mig liiite tråkig. Men visst, den där tutan hade varit kul att ha, på flaket? och ja, en vatten fast bläckpenna, kanon! men det finns för tio på dollar? ja, ni förstår min poäng. När jag hörde folk innan som hade beställt så instäldle jag mig såklart på det också, att de skulle konsta närmare 2000 kr, men jag var lååångt ifrån ;) Mamma blev stolt, sköönt ! haha

Men jag blev supernöjd med mössan helt klart ! Kommer använda den vaarje dag efter hundra dagars ;) nejdå, men , på slutet då jäävlar :D

Idag fick jag veta att min älskling är hos Moff Moff, Momm momm och Findus, jag hoppas de tar hand om minn älskling och att han väntar på mig, så att vi ses igen ♥



Jag slänger in ett inlägg till senare, mårten stressar mig

Fritz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela