dattaa

Anything I do, I do it for you

Publicerad 2010-10-25 09:10:07 i Allmänt,

Detta kommer direkt från hjärtat
ett inlägg då jag, inte för att smöra för någon, och absolut inte försöker framstå som någon som lotsas för att få uppmärksamhet

I detta inlägg berättar jag varför dessa tre personer ligger mig så varmt om hjärtat därför att jag vet att de kommer läsa detta någon gång, och det är svårt för mig att på tal sätta ord på hur jag känner för folk, känslor och närkontakt är något jag måste jobba på. Så för att visa min uppskattning till dem, skriver jag precis vad jag tycker om just dessa tre här.

Hanna Nygren



Jag tror att bloggvärlden förde oss ännu närmare varandra ! Haha, skämt åsido. Trots att vi gick i samma klass i ett år var det så lång tid det tog innan vi började umgås ! Försåt inte att jag inte lärt känna dig innan då du är en så underbart rolig och snäll tjej, det är de ju inte bara jag som tycker, de gör vi alla !
Det finns så mycket att säga, men du har växt på min topplista just därför att vi är mycket lika på många synpunkter, och därför att du är en av de lättsammaste människor jag träffat!
:)

Stefanie Hjärpe



Ja, jag har väl sagt det mesta i mina tidigare inlägg, du är underbar människa, lämna mig fan inte för då ... ja då !

Jennifer Gustavsson



Vi har nog aldrig umgåtts som  vi gjorde när vi var små, men vad gör det när man vet att man fortfarande känner varandra så bra? Du är en otroligt fin människa gumman, och jag tänker ofta på vart fan allt tog vägen? Men vi har starka band du och jag, våra minnen ihop binder oss samman vare sig vi vill det eller inte,
bara för att du är underbar !


Nu blire plugg :s

Kommentarer

Postat av: Jenna.

Publicerad 2010-10-26 01:38:10

Men fina du! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela