dattaa

As a beginner you start at the very .. ?

Publicerad 2010-10-12 08:24:26 i Allmänt,

På skolan igen, känns bra, den här veckan ska jag banne mig få en massa skit gjort ! (fast jag ligger ju inte efter i ngt längre så lite lugnt kan jag ju allt ta det ! )

Idag ska vi i grupperna arbeta på psykologin, jag hatar grupparbete ! jag lovar att inte ens hälften kommer komma så sitter man där och får göra skiten själv !
Jaja nu ska vi inte dra förhastade slutsatser, men man oroar sig ju. Och dessutom hatar jag grupparbeten över huvudtaget, de är bara... sug !

Så vad gör man i 40 min?

Gossip girl såklaaaart :D:D:D:D:D


Och nu hoppas jag Hanna kryar på sig också så hon blir frisk t fredag ! ♥

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-10-12 13:18:42

Tack Nathalie, det kommer jag :) <3

Postat av: paulina♥

Publicerad 2010-10-12 21:45:46

hoppas du haft en fin tisdag :)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela