dattaa

blä, ett inlägg om allt dåligt

Publicerad 2010-10-18 09:25:09 i Allmänt,

lika dålig dag idag som igår
snart skiter jag fan i allt, förbannad, arg, ledsen, deprimerad. STOP på piller för min dél och så får jag hoppas på en förändring för nu står jag fan snart inte ut längre
om de nu är dom som spökar?

Min skalle har strejkat, not kidding, jag vet inte hur ¨många gånger jag satt mig ner med den jävla uppgiften i engelskan , men skallen vill bara inte jobba ! varje gång jag bestämt sätter mig ner för att få det gjort slår min gjärna mig med hjälp av alla hjärnceller den har så det känns som huvudet ska sprängas, det resulterar i att jag blir förbannad och ledsen varje gång och ger upp. Jag som alltid vixat skolan bra, jag är väl allt bra less nu antar jag? Och när jag tänker på det blir jag så in i helvete stressad eftersom jag inte har lång tid kvar på mig nu. Bah, lika bra jag hoppar av skolan. Ja, jag gnäller, fan jag vet ! Men jag måste få gnälla av mig och då får de bli på bloggen, för jag kan jui inte bara prata om det rätt ut. Min dagbok får ta den värsta smällen, stackarn.

Nu lägger jag ner, flera timmar av arbete, borta. och vad gjorde jag? jag skrev tre ord, sen började jag gråta för mig själv igen.

Att jag orkar
jag ger upp :s

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-10-18 10:43:28

Nathalie, jag vet hur det känns, är i precis samma sits som dig, allt det du beskrev! :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela