dattaa

boored

Publicerad 2010-10-07 21:21:37 i Allmänt,

fan vad mysigt och tråkigt jag har ;o
äter plommon och lyssnar på min favvo Taylor Swift ! Funderar på att ta tag i målandet också, eller GH eller sims? hmm de är ett tufft val, men de ska innebära soffliggandes iaf haha ;)

Känns så himla udda att jag blivit blond ;o eller inte blond, jag är mer gul atm, men de ändras nästa torsdag för då har jag fixat ny tid så att vi sk göra sista processen, lite bruna slingor men framför allt blonda, för ja, nu ska jag ha min vanliga färg igen.

Vissa av er kanske tkr jag e galen , för jag var riktigt fugly när jag hade de sist, (enligt mig)

Blev visst att åka hem i morgon, fastän jag egentligen inte har så stor lust, sitter ju oftast och stirrar in i väggen. Men får väl ta och  ändra på det i helgen då ! de var ju trots allt Felicia som övertygade mig. den lilla .. lillan :p haha




mmmuums med plommon, men ät inte för många ! räcker med 2  ! ;)


syns de att mitt hår e blondare? ;o

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2010-10-07 23:37:59

datta, jag ska allt se till att du inte ska stirra in i väggen ;) på lördag blir det pizza och öl, du ska med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela