dattaa

come on you better run run run run run !

Publicerad 2010-10-11 13:42:01 i Allmänt,

Har lust att sjunga
har sådan god lust att stå på en scen och sjunga halsen av mig
fan vad jag vill de nu alltså !!

Mårten är iväg och åker cross och har planerat att göra det några timmar, frågan är om jag ens kommer hinna träffa honom innan jag åker klockan fem?? (but I like it, my guy driving that thing? grrr ;) )

Så nu är jag ensam hemma oich har såå tråkigt :o har ingen aning alls om vad jag sdka göra nu.. de är för kallt för att gå ngnstans också ! Så jag tänke bara sitta och njuta av solen genom fönstret och en teve mittemellan med något intressant ! (och kanske lite mums i knät....)




Jag tänker på dig min vän
Jag bryr mig , och jag finns här
alltid för dig och jag VILL att du ska veta det
Du kommer ta dig ur det
du kommer bli okej, det kommer lösa sig för dig
jag lovar med handen på hjärtat
om du bara vill !



And so she ran out to the stairs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela