dattaa

escape from reality ♥

Publicerad 2010-10-26 23:03:31 i Allmänt,

Att se avatar var fantastiskt, den var tio tusen gånger bättre än vad jag mindes den ! :)

Ikväll vad Felicia över för att plugga körkort med mig, och de gick bra. Meen, glass med bär är ju bra lockande satt de blev ju det och en mysig film ! Det funkar i alla lägen och vi tänkte att, fan, vi kör på de i morgon igen ! Efter att jag firat Tåqvist då såklart ! ;) (Han fyller år i morgon ! )

Felicia blev dock lite galen av sig och tvingade mig färga tillbaka håret.. Ja, där försvann min blekning :s




styygt felicia :o nu blir inte mamsen glad.... ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-27 00:48:51

glöm inte berätta att jag band fast dig i stolen & även tvångsklippte dig ;)

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-10-27 09:33:20

vad söt du är ;)

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-10-27 09:33:26

vad söt du är ;)

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-27 16:23:18

Vad tusiken har du gjort Felicia med Nathalie........haha mig lurar ni inte PERUK, men du var söt i den gumman puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela