dattaa

faithfully I'm forever yours

Publicerad 2010-10-20 09:51:22 i Allmänt,

Sitter och lyssnar på glee igen, hehe, men de är fantasdtiska :) Fan vilken pipa hon har, tillochmed ´live ! Åh, där är en tjej som jag står upp till ska ni veta !

Är på skolan nu iallafall, ska ha människan socialt och kulturellt, den enda lektionen som jag riktigt ser fram emot nu för tiden. Fast knappt deet, för jag har ju tappat bort mitt arbete :s  inte bra..

 

Muuuumms :) Mårten vi skiter i Zac Efron, nu är det denna kille som gäller om jag får chansen, okej? ;) Och Laila Bagge/Wahlgren, kom igen, hitta någon ny nu, dags att uppdatera.

Som sagt, mums på mina killar, Mårten och Cory ♥

Kommentarer

Postat av: Mårten

Publicerad 2010-10-20 15:48:07

Okej det låter bra de:) Då väljer jag Kim Kardashian!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela