dattaa

här vare aktivt

Publicerad 2010-10-24 20:14:37 i Allmänt,

eller inte?`
Efter stockholm hade vi mys framför teven med fika och idol hos Mårten ! I lördags åkte Amanda och Hanna hem och jag spenderade dagen occh kvällen med Evelina och hennes kille Sebban och Mårten. Det var kul ! :) (fula kort togs, kan hända att jag slänger upp dem någon gång ! )

Konversation mellan mig och mårten för en timme sen :

Mårten: (håller upp Avatar filmen): Är det här din?
Datta: Nej, det  är Alice och Ellens som jag ska låna med mig till stan
Mårten: Ta med dig den här på en gång också då (vänder sig om och tar ut något ur skåpet)
och vad var det? det var så mycket som Avatar på Blu-ray! :D Åh vad glad jag blev, jag fick den av min älskade Mårten som ett års present ! hihi, han är bäst han ;) Så nu är det en sak mindre på min önskelista till jul iaf !
Men försökte mig på att se på ett glee avsnitt nu ikväll, men det blev något fel så den laddade bara upp typ fem min ;( uffa , och mårten ser fotboll , blääää!
Här är bilderna som jag köpte från Modell för en dag iallfall.
orkar inte ladda upp tredje det tog sån tid !
Men nu ska jag vara sur över att inte glee funkade ;(
Pusss

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-10-24 20:49:51

Ååh var Mårten är gullig!

Och du är snygg! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela