dattaa

here we come

Publicerad 2010-10-13 18:32:08 i Allmänt,

de blir nog studentkryssning ändå, ! :) vi satt nämligen och pratade om det idag på skolan allihopa som skulle dit och jag tippar på att de kommer bli ett av de roligaste jag gjort i mitt liv om jag åker ! :) SKa dick prata om det med morsan i helgen, de är ju mest hon som betalar så om jag inte får med henne på iden äre ju kört :o för jag säger ju så, hellre kryssning än bal, mycket hellre !

men nog om den dyra skiten får ju ångest när jag tänker på det

Idag blev jag bjuden på mat av kikki på stan, och gott vare ! snäll hon är :)♥ Eftersom jag är så fattig nu efter jag fixat håret
och gissa vad?
i morgon gör jag klart det och de menas:
  • jag slippeer oroa mig för att hålla reda på alla pengar jag har (hahaha)
  • jag blir äntligen fin i håret !
  • jag slipper tänka på det mer, det är ju liksom gjort !!
Men nu kanske ni vill veta varför jag sitter och skriver här när jag är så sjukt stressad? varför gör hon inte någonting åt det liksom? jo, för att två av arbetena är fucking grupparbeten, och vi hade en lektion på oss att göra färdigt , hur många kom? 3 av 7!! Hanna kunde inte hjälpa de, hon var ju sjuk, men de andra som så starkt tjatade på oss tre att vi skulle visa oss då? blir fan galen.

Här är min måste göras lista:
  • Psykologi - boilogiska begrepp (rapport)
  • Engelska - Australiens natur och djurliv (rapport)
  • Svenska - Rapportskrivandet
  • Svenska - förberedda debatter (varför det är fel med djurförsök!)
  • Svenska - 4 gensvar (4 arbeten jag redan gjort men som anser jag bör jobba mer på)
  • Projektarbete - projektplanen
  • Människan socialt och kulturellt - Guds stad
  • Sång - fundera ut låtar till våran ''mini'' turne
  • Körkortet - klara fas a,b,c

Helvetet att vara tonåring -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela