dattaa

I bet she's beautiful that girl he talks about

Publicerad 2010-10-08 08:48:32 i Allmänt,

Idag ska jag vara trist med er och inte lägga upp ngn bild, om ni nu ens orkar bry er om dem?

sitter på skolan nu och hoppas på att ingen jag känner ska komma förbi, shiit vad jag mår dåligt över håret atm, men de är ju knappt en vecka jag behöver stå ut iaf ! (phuuu) :p

Men jag är glad idag, för de gick så jävla bra på körlektionen, och fick värsta beröm ! Han brukar säga att de går bra varje gång men idag vet jag att han mena det ! :) och snart blire halkkörning, känner verkligen att jag är på gång nu asså :D Känns så himla bra, att jag kommer någonstans ! :) blir nog som planerat trots allt ;)
Vi skulle göra någon ban-körning? nästa gång så skule han boka tid till mig efter det. Aaaawesome !

Men nu ska jag plugga , tråkigt ! så är jag lite busig och tar tidiga bussen ist för sena som jag lovat felicia. för hade jag tagit den hade jag fått sitta och vänta två o en halv timme. fyfan de är ju en hel bussresa !

Men nog snackat för min del, hejdo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela