dattaa

I'm just a poooooooooooooor boy

Publicerad 2010-10-27 12:49:08 i Allmänt,

Sitter nu på skolan och små kattrar med flickorna ! Får ingenting gjort, men nu jävlar blir de ändring på de, för att... jag e pepp igen ! För faaan ! ;)

Det blev ingen frukost idag, och bara några tuggor lunch, och fortfarande är jag inte hungrig? Är de någe fel på mig? :s

Undra jag va de är med skolan, när jag kommer hit och träffar folk så ba... PANG ! mitt humör skjuter i hästlängder och jag blir på sjukt bra humör :D det är aaweesome...

Men jag måste bestämma mig nu, klassfotot eller körlektion? Blir väl att typ ringa morsan så får hon bestämma åt mig, för personligen tycker jag att körlektion är viktigare men, kommer jag ångra det i framtiden?


Plugg

shaaarååå

Kommentarer

Postat av: Moberg!

Publicerad 2010-10-27 18:39:43

klassfotot!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela