dattaa

inspelning på GEEEE

Publicerad 2010-10-04 11:29:02 i Allmänt,

nu har jag tre låtar på g till mitt projektarbete, hmm, lika bra att dra igång skiten ;)

Jag har en konstig känsla i magen idag, jag lovar att någonting kommer hända, behöver inte va dåligt, men ngt blire... lita på min mage !

Men de är kul som fan att spela in.

skönt att komma tillbaka till stan nu också, efter den fantastiska helgen jag haft (helt ärligt, de senaste veckorna har jag suttit och stirrat på teven hela dagarna, nu har jag inte gjort annat än umgåtts, då blir datta glad ;)  )

Men nu orkar jag inge mer fest på ett tag, I'm good tnx ! utan alko isf.. man mår ju som man förtjänar. ;)
Funderar på en film/spelkväll t helgen, eller funderar, de är väl på g de med. De är nästan de bästa som finns tkr, jag, så jjävla kul med rätt sällskap ! ;)

Varför jag skriver massa blajj är för att jag väntar på emelie så vi kan käka lunch, har jy helt glömt bort att jag inte ätit idag eftersom jag haft fullt upp ;o



Jag, Hanna och hannas kompis Annica ! :)

Men nu jävlar blire lunchdags !

Hejsvejs ! :)

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-10-04 15:52:24

Ja, jag tycker faktiskt om filmkväll mer än fest :D eller som du säger, det beror på om det är med rätt personer! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela