dattaa

kanske de

Publicerad 2010-10-15 14:49:36 i Allmänt,

Studentkryssning, bal, mössa, studenten, fester, hemmakvällar, julafton, födelsedagar, bio... hur ska pengarna räcka kna man undra !

Men som sagt - de är ju förfan bara saker man ser fram emot :D åååh ska bli så skoj !

Fan vad jag är lättskrämd, det är sjukt, satt och kikade på små klipp från paranormal activity  på skolan med hanna och amanda, jag hoppade till lika mkt varje gång och var nära att skrika rätt ut ! haha, jag är så klen.. Och Amanda berättade om en film hon sätt förut som jag lovar kan vara de äckliogaste jag hört om någon gång, huuuuh jag ryser när jag tänker på den !! Ingen framsida, ingen förtext, ingen eftertext, ingenting. Och kollar du upp den på google; du hittar den ingenstans ! jag lovar er, den existerar fan inte, åh vad äckligt. Eftersom jag också är så att jag tror på de övernaturliga blir jag lite sådära... hmmm...

haha men nog om det :)

Blev inge ferre för oss ikväll, jag kände att jag inte har råd, och framför allt ingen lust heller. Så det blir en myskväll med tacos, idol, skräckfilm och mys med Hanna och Amanda istället ! För ja, vi missar en fest som kanske kommer vara skiiit kul, men de är ju inte den sista liksom? Vi hinner ! I mean, the party dont start 'till we walk in ! ;)


Nu ska jag spela tevespel, tvätta och städa, hm, roligt liv ;)




Ny design eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela