dattaa

lets hear it

Publicerad 2010-10-10 15:35:13 i Allmänt,

Jag är tom på ord
för en gångs skull
Allt jag kan säga är att jag har ont i magen för de känns som de är så jäävla mkt jag måste  fixa, ska ta tjuren vid hornen och göra det till veckan, de är ju bättre för mitt  psyke. För usch, fy o skam...
Jag och min lilla syster alice ♥ hon kommer bli som mig en dag, vi är så lik varandra, beteendet då ! Utseendet kommer hon växa i dig ;) (så hon blir som mig då)
I morgon åker jag hem igen och jag längtar ! Blir jobbigt att vara från mårten tills lördag men vi klarar det, de gör vi alltid ! :)
Igår blev det film med trevligt sällskap. Tråkigt nog var filmen inge bra enligt mig, men de kan den ju inte va alla ggr !
Så i morgon ska jag iaf börja ta tag i saker, jippiiie...
Puss alla små :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela