dattaa

lycklig tjej !

Publicerad 2010-10-14 20:46:04 i Allmänt,

nu har jag och mårten fixat och trixat men nu äntligen kan jag fixa vilken låt jag helst önskar, lagligt och gratis! Underbart, underbart, underbaaart ! Så nu sitter jag och fixar en hel massa hahah !

En annan sak är att jag inte kunnat haft örhängen på över ett år, på grund av att de vuxit igen, nu jävlar fick jag nog och tröck igenom iaf ! Känns bra, nu kan man bli snygg med örhängen igen :D



betvivlar att mitt ynkliga örhänge ens syns :o

men ja, det känns som jag är ren och fin från allt, jag är den nya nathalie nu
hm, igen..

och fan, de ska jag ta vara på ! Börja med massa taco med hanna i morgon och sen ferre !
Tagga tagga.. !!

Loooove Datta ( saknar min kusin walter väldigt mycket ! :)

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-10-14 22:53:47

Pepp pepp! :D <3

Vad har ni fixat så du kan göra det?? :O Jag vill oxå ha ett sånt program! :D

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-10-14 22:54:08

Du är så snygg så! :)

Postat av: Mårre

Publicerad 2010-10-15 12:39:53

Lagligt vet jag väl inte om det är! Hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela