dattaa

Mys på det förtjänar du!

Publicerad 2010-10-02 16:02:11 i Allmänt,

Jag förberedde mig på två cider igår, det tyckte jag gott kunde räcka med tanke på att man skulle få från krogen gratis också !
Men det blir ju aldrig som man tänkt, eller hur?

Kvällen blev lyckad, hade riktigt roligt. Började med för hos Hanna med massa tjejer från klassen och några till :) där blev de pizza (inte för min del) , idol och en massa snack och musik !

Efter det drog vi till idas place, där vi var ett tag tills vi drog ner på stan och vandrade runt på olika ställen.

Är det någon som letar ragg? Bmv-killens nummer ligger tillogängligt, hör bara av er ;) Haha, det förklarar noig lite !

Hände dock några pinsamma grejer men för de mesta var de bara kul ! Hanna och Annica gick hem lite tidigare så det tyckte jag var tråkigt ! Men det måste ju vara jag som stannar längre någon gång också, för jag är tråkig på fest när de gäller sånt ! det vet mina vänner.

Hur var eran helg?
Jag har inga bilder att lägga upp, men jag hoppas att Hanna har några på lager för jag kan inte vänta med att se dem :D

Och helgen slutar ju inte där; ikväll ska jag träffa Ewe, och felicia ska jag tvinga umgås med oss lite om hon nu vill de . Just ja, jag skulle ju tvinga na.. så hon har ju inge val ;)

Det var allt för mig det, har ni läst? för de var ju rätt långt, men som sagt, min blogg, mina ord och mina funderingar !

Tack o hej ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela