dattaa

på bussen

Publicerad 2010-10-29 12:32:27 i Allmänt,

slösar min ssta batteritid på att kunna lyssna på glee på datorn nu när jag sitter på bussen, detta är utan tvekan det positiva med att ha mobilt bredband :D eftersom låten bara finns på tuben är detta en desperat gärning, är lite olycklig över det för jag skulle hemskt gärna vela haft duetten på min fon, men men.

två timmars bussfärd framför mig, tur man har musik säger jag bara !!

JAg och hanna (honey) var på hobben idag, ska visa senare hur snygg jag var som avatar :D orkar nämligen inte visa er någon bild nu, ska bara lyssna klart på låten så blir de att slagga sen !

Ha en underbar helg alla :D



:)

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-10-29 13:47:14

Haha jag gillar mitt smeknamn :D nä usch visa inte, vill inte bli påmind..det var läskigt! ;O

Postat av: emelie

Publicerad 2010-10-29 22:44:39

Haha, fel att ladda ner aTube Catcher och ladda ner låten från youtube? ^^ btw, tuben är från början smeknamn för tunnelbana.. Så för mig låter det alltid så fel när folk skriver tuben xD

Ha en trevlig helg! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela