dattaa

Prov? jahaja...

Publicerad 2010-10-26 10:11:28 i Allmänt,

Vi som inte hade prov på denna friskola?
jo, tjena...

Idag hade vi detm nämligen, i psykologi?  och hur gick det? Hmmm, ja hur går det när man dagen innan kommer på att det faktiskt är ett prov dagen efter och börjar rå plugga? Ja, de kan ni nog lista ut själv. Fast, jag känner mig själv. Det brukar gå bra ! Ett g är jag garanterat säker på att jag kommer få, men jag som satsar VG, kommer jag få det? hmm, återstår att se!

Och det är sjukt svårt för mig att skriva nu, för igår såkade jag ''hacka'' mig själv i fingret när jag skulle laga mat så jag har riktigt ont !

Igår sov Emelie hos mig, det var trevligt ! det blev top model och  svenska hollywood fruar, big love!

Jag saknar Mårten vid mig .. ♥




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela