dattaa

Tillbaka till de odödliga

Publicerad 2010-10-22 22:16:05 i Allmänt,

Modell för en dag var riktigt skoj ! Tack snälla pappa som skjutsade dit oss, oändligt tacksam ! :)
Så dagen i Stockholm har varit skoj, tack Hanna, Amanda och Felicia för de grymma sällskapet :)
Det  var allt, jag köpte tre bilder och jag orkar inte ladda upp dem känner jag, men jah kan säga att vi blev sjukt snygga allahopa ! ;)
Kanske bilden kommer upp framöver, who knows? Måste bli mer nöjd först, helt ärligt, min mage putar ju fan till kina ! Så jäävla pinsamt ! :o

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-10-23 14:21:10

Tack för en underbar helg underbara du! :) <3

Du, vad tkr du om min nya header förresten, var snabb med att fixa en!? ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela