dattaa

Titanic ♥... (2)

Publicerad 2010-10-31 14:24:33 i Allmänt,

Det finns en Titanic 2? Jo men vists gör det det. Jag tänker de den nu ikväll, inte av nyfikenhet och förväntan, utan just därför att jag måste. Finns det något jag älskar mer än Titanic filmen? Nej, jag har gjort två uppsatser om filmen, jag har även skrivit tre uppgifter om den. Filmen har jag nog sett oberäkliga gånger och jag har också forkat om händelsen och båten, även passagerarna, ett antal gånger så det är inte så mycket jag missat.

Så, ni förstår jag är besatt, jaja. Men iallafall, hittade nu en tvåa vilket jag trodde bara va en myt. Trodde att det var vad alla skulle kalla galenskap, man kan inte göra en tvåa på en klassiker, som dessutom skapats av någon som lagt sitt liv på filmen, James Cameron. Det finns så himla mycket negativt om detta som jag vill ha sagt, emn jag tänkte jag skulle spara det till efter jag sett filmen, annars kan det bli så fel.

Tänkte ni skulle få se trailern här; och så ska jag berätta handlingen.

På Titanics 100 års dag, alltså 100 år sen olyckan, beger sig ett skepp kallat Titanic II ut på samma kurs för att skriva historia. Denna gång sker en olycka, (som även i historian) en tsunami skjuter ett isberg i vägen för skeppets kurs och passagerarna + besättningen måste kämpa för att inte råka ut för samma öde.

Avgör själv vad ni tror om filmen, jag kan tänka mig att de är en sådan film då sutet är att alla klarar sig och det är bara glatt allting. KAn inte tänka mig att den är lika bra gjord heller.

Nog om min negativitet, vad tror ni om den ?



Kommentarer

Postat av: Cassandra

Publicerad 2010-10-31 19:57:56

Men duuu.. Den där kan ju inte ens slå 1:an? Eller tror du det? :D Kanske är värt ett försök? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela